Translate

sobota, 2 listopada 2013

TDHS 1 - Liceum 20 Porażek

Hej! zamierzam poprowadzić nowy sezon totalnej porażki dla was! Kiedyś jak wiele osób z mojego towarzystwa uwielbiałam TP a potem wszyscy o tym zapomnieli, właśnie sobie przypomniałam i odgrzebałam stare pomysły, które zamierzam tu pokazywać, mam nadzięję, że przypomnę wam tych debili  z totalnej porażki, jeżeli chcecie możecie w komentarzach głosować kto powinien odpaść, będzie kilka moich własnych postaci, a ich arty wrzucę za jakiś czas,
Mała legenda:
fioletowy - ton głosu
błękitny - wyznania
ciemno zielony - gesty, zachowanie
granatowy - gesty w kabinie zwierzeń
pomarańczowy - intro
różowy - megafon
 brązowy - przeniesienie się w miejscu i czasie
♂ - chłopcy
♀ - dziewczyny
♂/♀ - wszyscy
Podsumowanie:
czerwony - rozmowy wideo
jasno zielony - wszystko co wyświetla się na ekranie

Zapraszam na pierwszy odcinek:

Chris: Cześć! Jestem Chris McLean i po raz kolejny poprowadzę dla was najgorętszy reality-show! Wg. statystyk nasi pierwsi uczestnicy podnosili wskaźnik oglądalności jak nikt inny! Więc... WROBILIŚMY ICH W KOLEJNY SEZON! Tym razem umieściliśmy ich w prywatnej szkole w Ontario! 20 uczestników, a w tym 3 nowych, a nasze ofiary to: Courtney, Trent, Duncan, Owen, Cody, Leshawna, Heather, Alejandro, Noah, Beth, Harold, Tyler, Lindsay, Izzy, Sierra, DJ i Justin! Oraz nasza świeża krew: Lola, Rochelle i Logan! Hehe... Będzie sie działo!
~~~intro
Chris: Siemacie ludzie! Jak wam minęła podróż?
Harold podnosi palec do góry i otwiera usta jakby miał jakąś uwagę, ale Chris mu przerywa:
Chris: Nie odpowiadajcie i tak mnie to nie obchodzi
Duncan: Zaraz, zaraz?! TO JEST SZKOŁA?! Nie zmusisz mnie żebym tu został!
Courtney: Tak! Wreszcie coś dla mnie! Nie mogę przegrać! W tym sezonie na pewno zdobędę milion dolarów!
Uśmiecha się przebiegle.
Chris: Słuchaj kolo, ja tu decyduję, a wg. kontraktu nie masz wyjścia i zostajesz tu do czasu aż cię nie wykopią
Macha Duncanowi papierem przed oczami, a po chwili je chowa   
Heather: Moment, chwileczkę, jest nas 17, to znaczy, że przed utworzeniem drużyn ktoś odpadnie?!
Chris: Nie Heather, w naszym show powitamy trójkę nowych zawodników! A oto Logan, Lola i Rochelle!
Cała trójka wysiada z autobusu, a chłopcy robią maślane oczy
 ♂: WOOAHH!
Duncan : Cześć mała, jestem Duncan! (szarmancko)
Wyciąga rękę w stronę Loli
Lola: Lola
Courtney: A ja jestem Courtney, bardzo miło mi cię poznać, mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy!
Duncan przewraca oczami
Courtney: Nie ma mowy, żebym tym razem też przegrała,  mam strategię dzięki której na pewno wygram! Założę sojusz z tą Lolą,
Wskazuje na siebie
Oby tylko Duncan nie zrujnował moich planów! Ten dureń już mnie wcale nie obchodzi! Wcale!
Wbija wzrok w podłogę i robi smutną minę
Lindsay: A gdzie jest Tyler i Omar? Nie biorą udziału?
♂/♀: OWEN!
Lindsay: Tak, jego też nie widzę...    
Heather: Lindsdiotka zawsze pozostanie Lindsdiotką
Przewraca oczami.
Alejandro: Uwielbiam kiedy Heather przewraca oczami, jest najpiękniejszą senioritą jaką kiedykolwiek widziałem!
Lindsay: Ledwo tu przyjechaliśmy, a Heather już mnie obraża! Musimy się jej stąd pozbyć!
Chris: Owen wracaj tu! Obiad będzie później!
Chris: Zamknijcie się teraz wszyscy! Zwierzać możecie w naszym szkolnym schowku na miotły, a nasze pierwsze wyzwanie zacznie się już za godzinę, jak tylko się rozpakujecie,
Patrzy w kamerę
A was zapraszam na następny odcinek Szkoły Totalnej Porażki! 
Patrzy na stojących nieruchomo uczestników  
Dlaczego jeszcze tu stoicie? Powinniście już biec do pokoi! Macie mało czasu!
Wszyscy wrzeszcząc uciekają.  
Haha... Uwielbiam ten program!

NO mam nadzieję, że się wam podoba i czekacie na następny odcinek :)  
 


1 komentarz: